fbpx

LinkedIn annoncering kan ramme plet som intet andet

Når du sender kampagner afsted på Facebook svarer det til at skyde med spredehagl. Når du gør det på LinkedIn har du gang i snigskytte geværet.

LinkedIn annoncering er det PERFEKTE lead værktøj

Hvis du sælger regnskabsprogrammer vil du gerne målrette mod bogholdere og regnskabschefer.

Hvis du sælger gaffeltrucks vil du gerne ramme en målgruppe med lagerchefer m.m.

På LinkedIn kan du målrette mod jobtitler og firmaer og det giver et superskapt leadværktøj. Vi hjælper dig med at bygge de rigtige målgrupper

LinkedIn annoncering bliver en succes med stærke landingssider

Landingsside projekter

Et klik på en LinkedIn annonce, koster mange flere penge end på andre sociale medier. Klikpriser fra +30 kr. er ikke usædvanligt.

Så du skal kunne håndtere dyrt købt trafik, hvilket stiller store krav til dine landingssider.

De skal være stærkt sælgende og have nogen meget klar call to actions. Mange kampagner på LinkedIn er røget i vasken pga dårlige landingssider.

Derfor laver vi meget sjældent LinkedIn kampagner for kunderne, uden at vi også kigger på landingssiderne.

Landingsside projekter

LinkedIn målgrupper er ofte små (mindre end Facebook)

Personalisering er vejen frem

Der er meget færre danskere på LinkedIn end på eksempelvis Facebook og Instagram. Det gør at dine målgrupper/audiences normalt er væsentligt mindre.

Så det giver ofte LinkedIn annoncører udfordringer med at bygge det rigtige publikum. Det hjælper vi med at løse.

Personalisering er vejen frem

Din LinkedIn annoncering skal skille sig ud

Stærke budskaber

Vi hjælper dig med at lave kreative LinkedIn annoncer som bliver set af dit publikum. 

Med stærke tekst budskaber og kreativ grafik kan vi overraske og vække nysgerrighed - to ting der med garanti giver likes, klik og besøgende på din egen hjemmeside.

Stærke budskaber

Også værd at vide omkring LinkedIn annoncering

Hvad koster LinkedIn annoncering?

Priserne kan variere meget fra branche til branche. Men det er ikke usædvanligt med klikpriser på +30 kr. Som annoncør er der næppe noget socialt medie, som er dyrere som trafikkanal. Det er vores erfaring at du bør starte "stille" op, og måske kun bruge 3.000 - 5.000 kr. på dine første kampagner. Det vil give dig data omkring klikpriser, eksponeringer og rækkevidde.

Er LinkedIn ikke gratis?

Jo det koster ikke noget at have en LinkedIn profil eller firmaside. Men de lever af deres annoncering og forskellige tillægsværktøjer. Hvis du vil have maksimal effekt af kanalen, bør du kigge ind i din ROI på betalte kampagner.

Hvilke overvejelser bør du have før du går i gang?

Først og fremmest bør du spørge dig selv, om de folk du gerne vil i kontakt med er aktive på LinkedIn. Eksempelvis er det vores erfaring, at der er en overrepræsentation af salgs- og marketingsfolk der. Lige som der er en underrepræsentation af skolelærere og sundhedspersonale.

Vil du vide mere om Smart og effektiv LinkedIn annoncering