Inspiration

3 Lavt hængende SEO frugter
At arbejde med SEO, kan være både tidskrævende og tungt, men der er også mange lavt hængende frugter der kan[...]
Shoppingadfærd eller konverteringsrater?
Alle e-købmænd har som regel stor indsigt i hvad deres konverteringsrate er, men det kan til tider give et lidt[...]
Grafik til konverteringsoptimering
Grafik til konverteringsoptimering En stor del af at sælge er at skabe en positiv forbindelse til kunden, hvilket kan gøres[...]
B2B konverteringsoptimering
Der er mange grundlæggende principper og metoder i konverteringsoptimering, som naturligvis også gør sig gældende når det kommer til B2B.[...]
Forhal Fordrej Fornægt
På mange arbejdspladser er der store digitale forandringer, hvilket naturligvis er fedt for nogen og knap så attraktivt for andre.[...]
Personalisering
Personalisering er det nye sort - død over den statiske hjemmeside Forestil dig du som mand gik ind i en[...]
Data dreven erstatter ikke forretningsforståelse
Eller spørgsmålet om der er sammenhæng mellem is og drukneulykker - et indlæg om data dreven forretningsforståele Jeg er så[...]
AdWords jalousi rammer SEO
Expanded text ads gør det endnu sværere for seo folket. Så kom der endnu et Google tiltag fra virksomheden som[...]
Sæt en prop i websitet med fokus på exitpages
(Historien om at et website kan sammenlignes med et badekar ved at kigge på exitpages) Mange marketingsafdelinger bruger mange kræfter[...]